Hieronder een beschrijving van de stappen die jij als zorgorganisatie moet volgen om tot een antwoord te komen waarom er geen toedieningen en/of medicatie zichtbaar zijn in nCare.
Stap 1 – voor de zorgorganisatie
De zorgorganisatie kijkt via nCare web in het cliënten dossier bij het tabje ‘Algemeen’ of de cliënt de status geaccepteerd door de apotheek heeft.
Voorbeeld status geaccepteerd
Voorbeeld andere status dan geaccepteerd
Status geaccepteerd door apotheek? Ga door naar stap 2
Andere status dan geaccepteerd door apotheek? Neem contact op met de apotheek en geef aan dat de apotheek de cliënt moet accepteren via het apotheekportaal en een medicatie import moeten sturen.
Stap 2 – voor de zorgorganisatie
Controleer als zorgorganisatie bij het tabje ‘Toedieningen’ of er een actief schema aanwezig is.
Voorbeeld actief schema
Er staan aantallen gevuld bij de tijden en dagen in het schema
Voorbeeld niet actief schema
Er staan geen aantallen gevuld bij de tijden en dagen in het schema
Actief schema aanwezig? Neem dan contact op met CareConnections via het klantportaal
Geen actief schema aanwezig? Neem contact op met de apotheek en geef aan dat er geen actief schema aanwezig is in nCare.
Je kan de apotheek naar dit stappenplan verwijzen: Apotheek: Er zijn geen toedieningen/medicatie zichtbaar in nCare