Dienstverlening

Dienstverlening is een belangrijke pijler onder CareConnections. Snel handelen bij vragen of problemen is in het belang van zowel medewerkers als cliënten en bewoners. Het komt de veiligheid op de werkvloer ten goede. 

Wij zorgen ervoor dat de kennis over de apps aan de kant van onze klanten op een zo hoog mogelijk niveau is. Op die manier kan de organisatie in de eerstelijns-support zelf de vragen behandelen die zorgmedewerkers mogelijk hebben over onze apps.

Continu Verbeteren

De beste manier om onze dienstverlening op orde te hebben, is natuurlijk dat medewerkers geen vragen hébben. Dat doen wij door te werken aan een steeds beter product. Wij nemen de feedback van onze klanten uiterst serieus en kijken steeds hoe we verder kunnen verbeteren. Wij willen als het ware de vragen vóór zijn. Ook monitoren we hoe klanten ons systeem gebruiken, zodat we hen proactief kunnen helpen de kwaliteit van hun proces naar een hoger niveau te tillen. 

We voorzien klanten van uitleg, informatie en achtergronden op een uitlegpagina. We beschikken over een overzicht van veel gestelde vragen en hebben een ‘aan de slag’-pagina. Zo geven wij klanten en medewerkers tools om hen te faciliteren. Uiteraard is de informatie op deze pagina’s altijd up-to-date.