app_icon

de Zorgapp
Veelgestelde vragen

Op deze pagina vind je antwoord op de veelgestelde vragen over de Zorgapp. Kijk hieronder of het antwoord op jouw vraag er tussen staat voordat je een melding maakt in het klantportaal. Controleer ook of je minimaal de één na laatste versie van de Zorgapp op jouw apparaat hebt geïnstalleerd.

Aanmelden

Ik moet een activatiecode invoeren bij het opstarten van de Zorgapp.

Je hebt een activatiecode nodig om met de Zorgapp van jouw organisatie te verbinden. De activatiecode voor de Zorgapp is bekend bij de applicatiebeheerder van jouw organisatie. Neem contact op met de helpdesk of de applicatiebeheerder binnen jouw organisatie voor deze code.

Ik weet mijn inloggegevens voor de Zorgapp niet meer.

De inloggegevens voor de Zorgapp worden verstrekt door de applicatiebeheerder van jouw organisatie. Neem contact op met de helpdesk of de applicatiebeheerder binnen jouw organisatie.

Ik ben mijn pincode vergeten, wat moet ik doen?

Wanneer in het vergrendelscherm druk je rechtsboven in het scherm op de uitloggen knop. Log vervolgens in met je gegevens en ga naar de instellingen in de Zorgapp, je kunt bij “Pincode wijzigen” een nieuwe pincode invoeren.

Je krijgt nadat je ingelogd bent, twee minuten de mogelijkheid om je pincode te wijzigen. Dit in verband met de veiligheid.

Algemeen

Ik zie geen cliënten.

Ga naar het instellingenmenu (door op het poppetje boven in het scherm te drukken) en controleer of er verbinding is met het ECD. Wanneer het bolletje bij het ECD rood of oranje is dan is er geen verbinding met het ECD en wordt er geen data geladen. Heb je wel verbinding met internet, neem contact op met de helpdesk of applicatiebeheerder binnen jouw organisatie.

Wijzigingen met betrekking tot dienstverbanden, werksoorten, producten en contracten worden niet geladen (PlanCare).

Deze gegevens worden door de Zorgapp een bepaalde periode onthouden (gecached) voordat deze worden ververst. Dit zorgt ervoor dat de Zorgapp sneller informatie kan tonen en beschikbaar stellen en niet op het ECD hoeft te wachten voor data.

Wijzigingen in PlanCare zijn na verloop van een bepaalde tijd zichtbaar in de Zorgapp. Hiervoor gelden de volgende termijnen.

– Dienstverbanden, Werksoorten en producten: 12 uur
– Contracten: 2 uur.

Mijn wijzigingen worden niet gesynchroniseerd.

Ga naar het instellingenmenu (door op het poppetje boven in het scherm te drukken) en controleer of er verbinding is met het ECD. Wanneer het bolletje bij het ECD rood of oranje is dan is er geen verbinding met het ECD en wordt er geen data geladen. Heb je wel verbinding met internet, neem contact op met de helpdesk of applicatiebeheerder binnen jouw organisatie.

Ik heb wel verbinding met het ECD maar zie geen cliënten of agenda afspraken.

Ga naar het instellingenmenu en druk op het pijltje achter de ECD. Controleer of je bent gekoppeld met jouw ECD account. Als dat niet het geval is, voer dan dezelfde gegevens in waarmee je inlogt in het ECD.

– Ik zie geen invoervelden
Controleer of het schuifje aan staat waarmee je aangeeft dat je geen ECD account hebt en zet het schuifje om.

Ik zie mijn eigen cliënten of agenda afspraken niet.

Ga naar het instellingenmenu (door op het poppetje boven in het scherm te drukken) en druk op ‘Uitloggen’. Log vervolgens in met jouw eigen inloggegevens voor de Zorgapp.

– Ik zie nog steeds mijn eigen cliënten of agenda afspraken niet.
Ga naar het instellingenmenu en druk op het pijltje achter de ECD.
Druk dan op de knop ‘Ontkoppelen’ en koppel met jouw gebruikersaccount van het ECD.

– Geen ontkoppelknop?
Dan is de Single Sign On functionaliteit ingeschakeld en wordt dit in de backoffice van het ECD geregeld. Neem contact op met de helpdesk of applicatiebeheerder binnen jouw organisatie.

Ik maak gebruik van SSO (Single Sign On) en zie geen cliënten. Wat moet ik doen?

Wanneer gebruik gemaakt wordt van ‘Single Sign On’ betekend dit dat het account waarmee wordt ingelogd, automatisch gekoppeld wordt aan het Cura-account na het inloggen in de Zorgapp.

Wanneer je geen cliënten in de lijst ziet staan en Cura wel verbonden is, kan het zijn dat er iets mis is met de inrichting van de SSO koppeling.

– Indien gebruikerspecifiek: Dan is mogelijk dat het AD account (e-mailadres waarmee de gebruiker inlogt in de Zorgapp) niet ingevuld is bij de Identity provider in de authenticatie van de gebruiker in Cura backoffice. Of is het AD account van de gebruiker op meerdere Cura accounts toegepast.

– Indien organisatie breed: Dan is er mogelijk iets gewijzigd aan de SSO stuurcodes 400 t/m 407 in Cura backoffice.

Agenda

Hoe kan ik een afspraak in mijn agenda toevoegen?

Door op het plus-icoon rechts onder in het scherm te drukken kun je een afspraak toevoegen. Kies hier de soort afspraak, de cliënt, de tijd, de zorgvraag en de activiteiten om een afspraak toe te voegen.

Hoe kan ik een afspraak in mijn agenda voltooien?

Door op de drie puntjes te drukken open je de opties van een afspraak. Druk op het groene vinkje om de afspraak als voltooid te markeren. Een vinkje rechtsboven de afspraak betekent dat de afspraak al voltooid is.

Hoe kan ik alle afspraken in mijn medewerkeragenda accorderen?

In de medewerkeragenda is het mogelijk om alle afspraken in één keer te voltooien middels de knop “Voltooi alle afspraken” onderaan de agenda.

Hiervoor dient wel de functionaliteit op de omgeving te zijn ingeschakeld. Mocht je deze functionaliteit missen, informeer hierover bij de applicatiebeheerder binnen jouw organisatie.

Hoe kan ik een afspraak in mijn agenda wijzigen?

Door op de drie puntjes te drukken open je de opties van een afspraak. Druk op het zwarte potlood icoon om de afspraak details te wijzigen.
Je kan bijvoorbeeld de duur verlengen of de locatie aanpassen.

Hoe kan ik een afspraak in mijn agenda verwijderen?

Door op de drie puntjes te drukken open je de opties van een afspraak. Druk op het rode prullenbak icoon om de afspraak details te verwijderen.

Hoe kan ik een 'no-show' voor een afspraak invoeren?

Door op de drie puntjes te drukken open je de opties van een afspraak. Druk op het oranje kruis icoon om de afspraak als no-show te registreren / te annuleren.

Hoe kan ik mijn dag afsluiten? (PlanCare)

Door op de drie puntjes te drukken bij ‘Dag afsluiting’ kun je de dag afsluiten en accorderen. Dit is alleen mogelijk als alle voorgaande afspraken van de route zijn afgevinkt.

Ik zie geen afspraken in mijn agenda.

Ga naar het instellingenmenu (door op het poppetje boven in het scherm te drukken) en controleer of er verbinding is met het ECD. Wanneer het bolletje bij het ECD rood of oranje is dan is er geen verbinding met het ECD en wordt er geen data geladen. Heb je wel verbinding met internet, neem contact op met de helpdesk of applicatiebeheerder binnen jouw organisatie.

Ik heb een notitie toegevoegd aan de cliëntkaart? Waar lees ik deze terug in de app? (Cura)

Wanneer er een notitie in de cliëntkaart is toegevoegd voor een cliënt, dan komt deze in een cliëntafspraak voor deze cliënt terecht. Klik op de drie puntjes achter de betreffende afspraak. Wanneer je vervolgens op de button ‘Notities’ klikt, wordt de notitie weergegeven.

Mijn cliëntafspraak is verdwenen nadat ik deze heb heropend. (Cura)

Cliëntafspraken die handmatig zijn toegevoegd en zijn verantwoord worden, net als in de agenda in Cura, bij het ongedaan maken van de verantwoordening verwijderd uit de agenda.

Beveiliging

Ik zie het Zorgapp splashscreen wanneer ik een printscreen of video van mij scherm wil maken

Om veiligheidsredenen wordt de splashscreen getoond op de Zorgapp wanneer deze naar de achtergrond gaat door op op de home button van je device te drukken.
Op Android kan er standaard geen screenshot/video gemaakt worden van de Zorgapp.

Beheer cliëntapp

Op welke manieren kan ik een cliënt of verwant uitnodigen om een dossier in te zien?

In het overzicht van de cliënt staat een button ‘Beheer cliëntapp’. Door op deze button te klikken heb je de mogelijkheid om cliënten en verwanten toegang te geven tot de cliëntenapp middels bluetooth of e-mail.

Ik wil een cliënt/verwant uitnodigen via bluetooth. Wat moet ik doen?

In het overzicht van de cliënt staat een button ‘Beheer cliëntapp’. Door op deze button te klikken heb je de mogelijkheid om cliënten en verwanten toegang te geven tot de cliëntenapp. Kies de optie ‘Bluetooth’.

De namen van de cliënt en de contactpersonen worden nu getoond. Klik op de naam van de persoon die je wilt uitnodigen. Vervolgens bepaal je welke rechten iemand mag krijgen. Door deze rechten aan te passen kun je bijvoorbeeld bepalen of iemand toegang krijgt tot alleen de rapportages of ook de agenda.

Klik op ‘Zoek naar apparaten’. Belangrijk is dat de persoon die je uitnodigt de app heeft opgestart, Bluetooth aan heeft staan en binnen bereikbaarheid is van het Bluetooth-signaal. Daarnaast dient ‘Locaties’ in de instellingen van het uit te nodigen apparaat ingeschakeld te zijn en de app te zijn gemachtigd voor gebruik van ‘Locaties’. Als alles in orde is, verschijnt het apparaat in het te koppelen overzicht in de Zorgapp. Druk in dit overzicht op het apparaat van de persoon die je uitnodigt en laat deze de code overnemen die op je scherm staat.

Wanneer de koppeling is gelukt, ontvang je hiervan een melding in je scherm.

Het apparaat dat ik wil koppelen verschijnt niet in het te koppelen overzicht van de Zorgapp. Wat moet ik doen?

Binnen enkele seconden moet het apparaat in het te koppelen overzicht van de Zorgapp verschijnen. Als het apparaat na ongeveer 30 seconden niet gevonden kan worden, doe dan het volgende:

1. Verbreek de koppeling op de Zorgapp door op ‘Terug’ te drukken.
2. Controleer of alle voorzieningen op het uit te nodigen apparaat (Bluetooth, Locaties, Internet) zijn ingeschakeld en de Cliëntapp is gemachtigd voor gebruik.
3. Sluit de Cliëntapp en start deze opnieuw op.
4. Probeer opnieuw de koppeling te maken vanuit de Zorgapp.

Let op! Het apparaat dat je wilt uitnodigen moet beschikken over Bluetooth LE om gevonden te kunnen worden. Indien middels bovenstaande stappen het apparaat niet gevonden kan worden dan wordt Bluetooth LE mogelijk niet ondersteund op het uit te nodigen apparaat en is koppelen via Bluetooth niet mogelijk. Je kunt ervoor kiezen om de cliënt of verwant uit te nodigen via e-mail.

Ik wil een cliënt/verwant uitnodigen via e-mail. Wat moet ik doen?

In het overzicht van de cliënt staat een button ‘Beheer cliëntapp’. Door op deze button te klikken heb je de mogelijkheid om cliënten en verwanten toegang te geven tot de cliëntenapp. Kies de optie ‘E-mail’.

De namen van de cliënt en de contactpersonen worden nu getoond. Klik op de naam van de persoon die je wilt uitnodigen. Je kunt alleen personen selecteren waarvan een e-mail en mobiele telefoonnummer beschikbaar is en welke in het ECD zijn opgevoerd als cliënt of contactpersoon.

Vervolgens bepaal je welke rechten iemand mag krijgen. Door deze rechten aan te passen kun je bijvoorbeeld bepalen of iemand toegang krijgt tot alleen de rapportages of ook de agenda.

Klik op ‘Verstuur’. De persoon die uitgenodigd wordt, krijgt nu een e-mailbericht waarin een link staat vermeld. Via deze link kan de ontvanger de app downloaden / openen en ontvangt de genodigde een sms-bericht met een code. Wanneer deze code wordt ingevoerd, wordt toegang tot de cliëntapp verkregen en is de koppeling geslaagd.

Hoe kan ik de rechten van een cliënt of verwant beheren tot het inzien van een cliëntdossier?

In het overzicht van de cliënt staat een button ‘Beheer cliëntapp’. Door op deze button te klikken heb je de mogelijkheid om de rechten van cliënten en verwanten te beheren tot het inzien van het cliëntdossier.

De lijst met gekoppelde personen wordt getoond. Klik de persoon aan waarvan je de rechten wenst te beheren. Zodra je dit heb gedaan, wordt een lijst getoond met alle rechten die de betreffende persoon op dat moment heeft. Om de rechten aan te passen, zet je het vinkje aan of uit bij die rechten.

Hoe lang duurt het voordat een rapportage zichtbaar is in de Cliëntapp?

Het kan tot 10 minuten duren voordat een rapportage zichtbaar is in de Cliëntapp.

Cliëntenlijst

Hoe maak ik een cliënt favoriet?

Druk op de poppetjes-icoon onder in beeld om naar je cliëntenoverzicht te gaan. Druk op het ster-icoon, het icoon licht nu op. Druk op de cliënten die je favoriet wilt maken. Als je de keuze hebt gemaakt sla je de favorieten op door nogmaals op het ster-icoon te drukken. Bevestig de keuze met ‘Ja’.

Wat gebeurt er als ik een cliënt favoriet maak?

Wanneer een cliënt favoriet is halen wij, als je verbinding hebt met internet, de gegevens van de cliënt op. Een cliënt favoriet maken heeft een aantal voordelen. De cliënt wordt namelijk bovenaan in de cliënt-selectie-lijsten getoond, de rapportages en metingen van de cliënt worden getoond in de tijdlijn en de gegevens van de cliënt zijn (wanneer reeds gedownload onder internetverbinding) offline beschikbaar.

Waarom worden mijn favoriete cliënten gedownload?

Wanneer je een cliënt favoriet maakt worden de gegevens van deze cliënt ook offline inzichtelijk. Om dit mogelijk te maken moeten de dan bekende gegevens uit het dossier, worden gedownload. Wanneer je een tijdje offline bent geweest en je vervolgens weer verbinding hebt, zal de Zorgapp controleren of er misschien gegevens gewijzigd zijn. Is dat het geval, dan worden deze vernieuwde gegevens gedownload en is het cliëntdossier weer up-to-date.

Hoeveel cliënten kan ik favoriet maken?

Je kunt tot maximaal 20 cliënten favoriet maken.

Instellingen

Hoe kan ik controleren of ik met het juiste account ben toegevoegd?

Ga naar het instellingenmenu (door op het poppetje boven in het scherm te drukken) en druk op het pijltje achter de ECD. In het (ont)koppelscherm zie je het gebruikersaccount waarmee je bent gekoppeld.

Ik wil een groter lettertype. Hoe doe ik dit?

Ga naar het instellingenmenu (door op het poppetje boven in het scherm te drukken). Zet het schuifje achter “Groot lettertype” aan om groot lettertype in te schakelen.

Hoe kan ik mijn pincode wijzigen?

Wanneer je bent ingelogd heb je de mogelijkheid om binnen 2 minuten jouw pincode te wijzigen. Ga naar het instellingenmenu (door op het poppetje boven in het scherm te drukken). Druk op het pijltje achter “Pincode wijzigen”. In dit scherm kun je een nieuw pincode invoeren.

Ik zie een rood bolletje bij het ECD. Wat moet ik doen?

Een rood bolletje bij het ECD betekend dat er geen verbinding is met internet of met het ECD. Heb je wel verbinding met internet, neem contact op met de helpdesk of applicatiebeheerder binnen jouw organisatie.

Klantportaal

Hoe dien ik een incident in?

Voor het indienen van een incident ga je naar het klantportaal van CareConnections. Deze kun je vinden via https://klant.careconnections.nl. Klik vervolgens op de button ‘Support’. Je wordt nu naar de support-pagina geleidt waar je kunt klikken op de button ‘Incident indienen’.

Wij vinden het heel belangrijk dat je eerst op onze pagina met veelgestelde vragen kijkt, of het antwoord jouw vraag hier misschien bij staat. Dit scheelt jouw tijd omdat je dan niet hoeft te wachten op een antwoord en wij hebben meer tijd om aan de slag te gaan met de meer complexe incidenten die worden ingediend.

Wordt jouw vraag niet beantwoord in de veelgestelde vragen en heb jij de standaard handelingen verricht voor het oplossen van een probleem met de Zorgapp, dan kun je het incident gaan indienen. Voer de benodigde gegevens in die van jou gevraagd worden. Het meest belangrijk is dat jij een gedetailleerde beschrijving geeft van het probleem en dat je heel precies aangeeft wel stappen er in de Zorgapp worden ondernomen voordat er tegen het probleem aangelopen wordt, het zogenaamde repro-pad. Ook willen we graag weten welke ECD-versie gebruikt wordt en in welke versie van de app het probleem zicht voordoet.

Zodra je het incidident op deze wijze hebt beschreven, heb je nog de mogelijkheid om bijlagen toe te voegen. Dit kunnen schermafbeeldingen zijn die de beschrijving van het probleem ondersteunen, bijvoorbeeld van een foutmelding. Dit kan zeer nuttig zijn.

Heb je alle benodigde gegevens ingevuld, dan wordt het tijd om het incident in te dienen. Dit doe je door op de button ‘Aanmaken’ te klikken. Een supportmedewerker van CareConnections pakt jouw incident zo snel mogelijk op!

Hoe maak ik een contactpersoon aan?

Het is mogelijk om een collega contactpersoon te maken. Ga hiervoor naar het klantportaal via https://klant.careconnections.nl. Klik vervolgens op de button ‘Contactpersonen’. Je komt nu in een scherm waarin je de gegevens van jouw collega kunt invoeren. Je kunt deze persoon rechten als beheerder maar ook als medewerker geven.

Metingen

Hoe voer ik een meting in?

Ga in het cliëntdossier naar de tab ‘Metingen’. Wanneer je in het metingenscherm op het plus-icoon rechts onder in het scherm drukt, kun je een meting invoeren. Kies hier de soort meting. Vul vervolgens de meetgegevens. Wanneer de meting volledig is ingevuld, klik je op het vinkje rechtsboven om de meting op te slaan.

Wat betekent de button 'Laad meer gegevens'?

Wanneer je het metingenscherm opent in het cliëntdossier, worden standaard de metingen van de afgelopen 2 weken getoond van deze cliënt. Om in het metingenverleden van de cliënt terug te kunnen kijken, klik je op de button ‘Laad meer gegevens’. Elke keer als je op deze button klikt, wordt er 2 weken verder in het verleden gezocht naar metingen die zijn ingevoerd voor deze cliënt.

Ik kan geen metingen aanmaken (MijnCaress)

Op dit moment is het voor MijnCaress gebruikers nog niet mogelijk om metingen in de Zorgapp aan te maken, wel kunnen metingen die in het ECD zijn gemaakt worden gelezen.

Medicatiecontrole

Hoe voer ik een dubbele medicatiecontrole uit?

Een dubbele medicatiecontrole voer je uit wanneer je de dosis van medicatie wenst te veranderen. Ga hiervoor naar het cliëntdossier van de cliënt waarvan je de medicatiedosering wenst te veranderen. Klik vervolgens linksboven in het scherm op het ‘pilletje’. Nu wordt er een scherm geopend waarin je de benodigde gegevens kunt invoeren met betrekking tot het team, de medicatie en de reden van de doseringswijziging. Verder kun je nog een opmerking toevoegen aan de aanvraag.

Zodra je deze gegevens hebt ingevoerd, kun je een foto maken van de toe te dienen medicatie. Wanneer de foto’s zijn toegevoegd en je aanvraag bevat de benodigde gegevens, dan klik je op het vinkje rechtsboven het scherm. De aanvraag wordt ter controle naar de collega’s in de geselecteerde teams gestuurd. Deze kunnen de aanvraag goedkeuren. Zodra de aanvraag door meerdere collega’s is goedgekeurd, ontvang je hiervan een bericht. De medicatie kan nu worden toegediend.

Wie ontvangt een bericht van een door mij verzonden controleaanvraag?

Om gebruik te maken van de medicatiecontrole, wordt je ingedeeld in een team. Zodra je een aanvraag verzend voor een medicatiecontrole, dan krijgen alle collega’s in de geselecteerde teams, een bericht met jouw aanvraag. Deze kunnen de aanvraag vervolgens beoordelen.

Hoe kan ik een controleaanvraag van mijn collega goedkeuren?

Wanneer een collega uit jouw team een aanvraag verzend voor een medicatiecontrole, dan zul jij hiervan een bericht ontvangen. In het bericht staat alle relevantie informatie met betrekking tot de toe te dienen medicatie. Daarnaast worden er foto’s meegestuurd.

Je hebt nu de mogelijkheid om de aanvraag goed te keuren of af te keuren. Druk op de groene button met de vink om goed te keuren. Druk op de rode button met het kruis om de aanvraag af te keuren. Jouw collega ontvangt direct een bericht.

Wat moet ik doen als mijn controleaanvraag (onterecht) is afgekeurd?

Wanneer je controleaanvraag door een collega is afgekeurd, moet deze een reden van deze afkeuring meesturen. Zodra je de reden van de afkeuring hebt ontvangen, bijvoorbeeld omdat de foto niet goed leesbaar is of wanneer je een fout hebt gemaakt in de invoer, dan kun je een nieuwe controleaanvraag verzenden waarin dit is gecorrigeerd. Je collega zal opnieuw een controleaanvraag van jou ontvangen en kan de aanvraag alsnog goedkeuren.

Van welke gegevens moet ik een foto meesturen met de controleaanvraag?

Bij het maken van een controleaanvraag, is het van belang om van de juiste gegevens een foto mee te sturen. Maak een foto van de sticker van de apotheek met informatie over de medicatie en een foto van de dosering (de medicatie zelf) die jij van plan bent toe te dienen bij de cliënt.

Rapportages

Hoe maak ik een rapportage aan?

Ga in het cliëntdossier naar de tab ‘Rapportages’. Wanneer je in het rapportagescherm op het plus-icoon rechts onder in het scherm drukt, kun je een rapport aanmaken. Kies hier het onderwerp van het rapport. Vervolgens kun je gaan rapporteren door op de grijze balk te klikken. Verder kun je aangeven of je het rapport prioriteit wil meegeven (bijvoorbeeld als het heel belangrijk is dat jouw collega de rapportage niet mist). Wanneer de rapportage volledig is, klik je op het vinkje rechtsboven om het rapport op te slaan.

Het bovenstaande kun je ook uitvoeren op onderwerpen in het cliëntplan als ook afspraken die gemaakt zijn met de cliënt. Klik hiervoor op het woordt ‘Rapporteer’ met het tekstwolkje. Een rapportagescherm zal zich vervolgens openen met het gekozen onderwerp.

Ik krijg een melding dat ik geen rapportage in de toekomst kan maken.

De datum en/of tijd instellingen op jouw apparaat liggen in de toekomst. Wijzig dit aan bij de instellingen van jouw apparaat naar de juiste datum en/of tijd.

Hoe kan ik een overdrachtsrapportage aanmaken?

Het is mogelijk om een overdrachtsrapportage te maken via de tijdlijn. Ga naar de tijdlijn en klik rechtsonder op het plus-icoon om de overdrachtsrapportage aan te maken.

Wat betekent de button 'Laad meer gegevens'?

Wanneer je het rapportagescherm opent in het cliëntdossier, worden standaard de rapportages van de afgelopen 2 twee weken getoond van deze cliënt. Om in het rapportageverleden van de cliënt terug te kunnen kijken, klik je op de button ‘Laad meer gegevens’. Elke keer als je op deze button klikt, wordt er 2 weken verder in het verleden gezocht naar rapportages van deze cliënt.

Tijdlijn

Ik mis een cliënt in de tijdlijn.

Alleen cliënten die favoriet zijn of in de medewerkagenda staan worden in de tijdlijn opgenomen. Ververs de tijdlijn om nieuw toegevoegde favorieten te tonen.

Hoe open ik een cliëntdossier vanuit de tijdlijn?

In de tijdlijn staan gegevens van cliënten die in de cliëntlijst als favoriet zijn aangemerkt. Om vanuit de tijdlijn naar een cliëntdossier te navigeren, klik je op de naam of foto van de betreffende cliënt. Het cliëntdossier zal vervolgens geopend worden.

Hoe kan ik rapportages en/of metingen verder ui het verleden ophalen?

Dit doe je door op de button, ‘Laad meer gegevens’ te klikken. Voor de werking van deze button, verwijzen we naar de vraag: Wat betekent de button ‘Laad meer gegevens’?

Wat betekent de button 'Laad meer gegevens'?

Wanneer je de tijdlijn opent in de Zorgapp, worden standaard de rapportages metingen van de afgelopen twee weken getoond van de als favoriet aangemerkte cliënten. Om in het rapportage- en metingenverleden van deze cliënten terug te kunnen kijken, klik je op de button ‘Laad meer gegevens’. Elke keer als je op deze button klikt, wordt er verder in het verleden gezocht naar rapportages en metingen die zijn ingevoerd voor deze cliënten.

Begin met typen en druk op enter om te zoeken