View Categories

Toedieningen niet geregistreerd in de nCare app (iOS of Android)

< 1 min read

Maak je gebruik van de nCare app op een iOS of Android apparaat en ervaar je dat toedieningen niet worden geregistreerd, volg dan onderstaande stappen.

Waarschijnlijk missen deze toedieningen omdat de nCare app is gesloten terwijl er nog toedieningen gesynchroniseerd moesten worden. Dit kan gebeuren wanneer toedieningen in de app zijn geregistreerd zonder internetverbinding of de dienst is beëindigd en de medewerker sluit de app volledig af.  Wanneer de app daarna weer opgestart wordt, kunnen de toedieningen niet meer gesynchroniseerd worden.

Om dit probleem te voorkomen is ons advies om medewerkers te laten kiezen voor de optie ‘Afmelden’ in het menu (zie afbeelding), in plaats van af te melden via het pincode scherm.

Indien er nog toedieningen gesynchroniseerd moeten worden, verschijnt er een melding. De medewerker kan indien mogelijk de internetverbinding herstellen, waarna de toedieningen gesynchroniseerd kunnen worden. Is dat op de huidige locatie niet mogelijk, dan is het advies om de app niet volledig af te sluiten, maar op een plek met internetverbinding opnieuw in te loggen met gebruikersnaam en wachtwoord.

Mocht dit probleem zich blijven voordoen ondanks het volgen van bovenstaande stappen dan vragen wij je om contact op te nemen met onze Supportafdeling.