Versie | Wijzigingsdatum | Gewijzigd door | Beschrijving |
1.2
1.1 |
26-04-2024
18-03-2024 |
Elize van Dijk
Elize van Dijk |
Toevoegen ANW
Actualisering |
Inrichting en autorisatie voor de Zorgapp in Nedap ONS #
De inrichting in ONS is afhankelijk van de doelgroep:
- De zorgmedewerker (in dienst van de zorgorganisatie)
- De ANW/regiozorgmedewerker (in dienst van de zorgorganisatie)
- De ANW/regiozorgmedewerker (in dienst van een externe zorgorganisatie)
De zorgmedewerker (in dienst van de zorgorganisatie) #
Voor de koppeling is het een voorwaarde dat aan de bestaande rollen voor de zorgmedewerkers of aan een nieuwe rol onderstaande taak wordt toegevoegd:
“[Cliëntbereik] en machtigingen ophalen in een externe koppeling”
Zonder deze taak zal de koppeling met de Zorgapp niet werken.
Het account moet bereik hebben tot cliënten. Stel het Bereik van de rol samen. Dit geeft aan welke cliënten de medewerker kan zien in de Zorgapp.
“Alle cliënten bereik” wordt niet ondersteund.
In het SSO of nCare account waarmee de medewerker inlogt op de Zorgapp, moet hetzelfde mailadres bekend zijn als in het Nedap account.
De ANW/regiozorgmedewerker (in dienst van de zorgorganisatie) #
Voor de koppeling is het een voorwaarde dat aan de bestaande rollen voor de zorgmedewerkers of aan een nieuwe rol onderstaande taak wordt toegevoegd:
“[Cliëntbereik] en machtigingen ophalen in een externe koppeling”
Zonder deze taak zal de koppeling met de Zorgapp niet werken.
Het account moet bereik hebben tot cliënten. Stel het Bereik van de rol samen. Dit geeft aan welke cliënten de medewerker kan zien in de Zorgapp.
“Alle cliënten bereik” wordt niet ondersteund.
In het SSO of nCare account waarmee de medewerker inlogt op de Zorgapp, moet hetzelfde mailadres bekend zijn als in het Nedap account.
De ANW/regiozorgmedewerker (in dienst van een externe zorgorganisatie) #
Er moet een Nedap account zijn voor elke regio/NAW medewerker, met hetzelfde mailadres als in het SSO account (organisatie account) van de medewerker.
In het SSO of nCare account waarmee de medewerker inlogt op de Zorgapp, moet hetzelfde mailadres bekend zijn als in het Nedap account.
“Alle cliënten bereik” wordt niet ondersteund. Wanneer een medewerker al toegang heeft tot alle cliënten, kan de medewerker niet escaleren in de Zorgapp en zal er een foutmelding in beeld komen.