nCare: Zorgorganisatie
- ECD koppeling: Nedap ONS – SSO – Beschikbaar zomer 2023
- Dubbele controle uitvoeren in nCare web
- Het scannen van het baxterzakje werkt niet?
- Pincode inzien met SSO
- Hoe vervang ik het Nedap certificaat?
- FarMedRx koppeling
- Hoe zet ik medicatie klaar in de nCare App?
- Dubbele controle uitvoeren in de nCare App
- Hoe zet ik medicatie klaar in de APP?
- Aantekeningen/bijzonderheden in de nCare App
- Hoe kan ik historische toedieningen zien in de nCare App?
- Hoe bestel ik medicatie in de nCare app?
- Afdeling- en/of wijkmodus
- Bewaartermijn gegevens
- Kan afdeling niet archiveren?
- Intoleranties en Allergieën toevoegen en bewerken
- Cliënt blokkeren
- Apotheek en huisarts wijzigen bij een cliënt
- Cliënt toevoegen aan een secundaire afdeling
- Cliënt toevoegen
- Gebruikers beheer (aanmaken, bewerken etc)
- Beheer beoordeling medicatie in eigen beheer (BEM)
- Huisartsen beheer
- Apotheek beheer
- Afdelingen en wijk beheer
- Locatie beheer
- Rollen en rechten beheer
- Inloginstellingen
- Is er nog een andere mogelijk om in te loggen in nCare behalve met de twee-factor authenticatie?
- Handleiding logging nCare
- Hoe werkt pincode in nCare?
- Handleiding uitleg nCare app
- Hoe kan ik medicatie die besteld is annuleren via nCare?
- Opmaak noodlijsten wordt niet goed getoond?
- Wat betekent het rode bolletje in het cliëntoverzicht?
- nCare Rapportages
- Interne supportprocedures nCare
- Werkafspraken apotheken
- Wie dient de declaratie in bij de zorgverzekeraar voor de bestelde medische hulpmiddelen?
- Bij welke zorgverzekeraar moet de cliënt zijn ingeschreven om de medische hulpmiddelen die via nCare besteld zijn, te declareren?
- Mag iedereen medische hulpmiddelen bestellen via de wondmodule nCare?
- Mag iedereen een wond registreren in nCare?
- Hoe lang duurt een implementatie van medische hulpmiddelen in nCare?
- Mogen de medische hulpmiddelen ook door de eigen apotheek geleverd worden?
- Supportprocedures nCare
- Wie betaalt de medische hulpmiddelen die via nCare worden besteld?
- Wat als er met spoed medische hulpmiddelen geleverd moeten worden?
- Hoe snel kan mijn cliënt de bestelling van medische hulpmiddelen verwachten als deze door een landelijke leverancier wordt geleverd?
- Indien de levering van medische hulpmiddelen door een landelijke leverancier wordt verzonden, ziet de cliënt de naam van de apotheek dan alsnog op de declaratie staan?
- Bij wie kan ik als zorgorganisatie terecht voor vragen over het bestellen van medische hulpmiddelen?
- Worden alle recepten voor het bestellen van medische hulpmiddelen naar de landelijke leveranciers doorgezet, of worden er ook nog recepten in de eigen apotheek ontvangen?
- Welke medische hulpmiddelen kunnen via nCare besteld worden?
- Kunnen alleen medische hulpmiddelen voor wondzorg via nCare besteld worden?
- Zijn er kosten verbonden aan het bestellen van medische hulpmiddelen via nCare?
- Hoe meld ik mijn apotheek of zorgorganisatie aan voor de hulpmiddelenfunctionaliteit van nCare?
- Autorisatie uitbreiden in nCare web en app
- Melding: De tijd die gehanteerd wordt door de server (null) verschilt nogal van de tijd die op deze tablet is ingesteld.
- Er zijn geen toedienlijsten zichtbaar in het noodportaal
- Wat betekent de status “vervallen” of “geannuleerd” bij een dubbele controle ?
- Waarom staan wijzigingen niet direct in nCare om af te tekenen?
- Ik ben vergeten een medicijn af te tekenen, terwijl ik het wel heb toegediend. Kan ik dit nog wijzigen?
- Hoe geef je meerdere accounts tegelijkertijd een einddatum?
- Uitleg nCare web
- Hoe kan ik de release notes van CareConnections ontvangen?
- Hoe stel ik een planning in bij de cliënt in nCare web?
- ECD import melding: InvalidApotheek: Er is geen apotheek met AGB code: 12345678
- ECD import melding: MissingBsn: MissingBsn
- ECD import melding: MissingApotheekLocatieConnection: OvisApotheek 123 (agb: 02001234) is niet gebonden aan locatie 1234 (NAAM LOCATIE)
- Welke SSO providers ondersteunen jullie?
- Wat is de bron van de medicatielijst dubbele controle?
- Kan ik cliënten in bulk verhuizen naar een andere afdeling/wijk?
- Hoe werkt de anonieme aanlevering van COVID-19 vaccinaties naar het RIVM?
- Kan ik een batchnummer toevoegen bij een COVID-19 vaccinatie registratie?
- Goedkeuring op de dubbele controle duurt lang
- Pincode optie bij SSO
- Melding: Kon de instellingen niet ophalen, probeer het opnieuw
- Melding: Log Out
- Wat betekent de optie ‘Informatie-uitwisseling apotheek’ bij de cliënt in nCare?
- Melding: doublecheck heeft niet de juiste status
- Wat betekent een vraagteken in de planning?
- Hoe kan ik de historie van de toedieningen inzien?
- Hoe kan ik een apotheek toevoegen aan nCare?
- Hoe kan ik meerdere gebruikers tegelijk importeren?
- Zorgorganisatie: Er zijn geen toedieningen/medicatie zichtbaar in nCare
- Ontkoppelen SSO account
- COVID-19-vaccinatie registratie Booster