nCare: Apotheek
- FarMedRx koppeling
- Hoe kan ik medicatie die besteld is annuleren via nCare?
- Opmaak noodlijsten wordt niet goed getoond?
- Werkafspraken apotheken
- Wie dient de declaratie in bij de zorgverzekeraar voor de bestelde medische hulpmiddelen?
- Bij welke zorgverzekeraar moet de cliënt zijn ingeschreven om de medische hulpmiddelen die via nCare besteld zijn, te declareren?
- Mag iedereen medische hulpmiddelen bestellen via de wondmodule nCare?
- Mag iedereen een wond registreren in nCare?
- Mogen de medische hulpmiddelen ook door de eigen apotheek geleverd worden?
- Supportprocedures nCare
- Wie betaalt de medische hulpmiddelen die via nCare worden besteld?
- Wat als er met spoed medische hulpmiddelen geleverd moeten worden?
- Hoe snel kan mijn cliënt de bestelling van medische hulpmiddelen verwachten als deze door een landelijke leverancier wordt geleverd?
- Indien de levering van medische hulpmiddelen door een landelijke leverancier wordt verzonden, ziet de cliënt de naam van de apotheek dan alsnog op de declaratie staan?
- Kan ik als apotheker de leveringsgegevens inzien van bestellingen die via een landelijke leverancier lopen?
- Ontvang ik als apotheker de informatie betreffende de wond in de bestelling van medische hulpmiddelen?
- Hoe ontvangt de apotheek de bestelling van medische hulpmiddelen vanuit nCare en moet ik als apotheker dan nog een verwijzing opvragen bij de hoofdbehandelaar?
- Hoe kan ik er als apotheker voor zorgen dat alle bestellingen via een landelijke leverancier verlopen?
- Bij wie kan ik als apotheker terecht voor vragen over het bestellen van medische hulpmiddelen?
- Worden alle recepten voor het bestellen van medische hulpmiddelen naar de landelijke leveranciers doorgezet, of worden er ook nog recepten in de eigen apotheek ontvangen?
- Hoe meld ik mijn apotheek of zorgorganisatie aan voor de hulpmiddelenfunctionaliteit van nCare?
- Hoe kan ik de release notes van CareConnections ontvangen?
- Wat betekent de optie ‘Informatie-uitwisseling apotheek’ bij de cliënt in nCare?
- Baxteromzetting uitzetten
- Er zijn geen toedieningen/medicatie zichtbaar in nCare
- Hoe werkt de berichtenmodule?
- Chatberichten activeren
- Cliënten automatisch accepteren en blokkeren
- Mail met open acties
- Cliënt weer activeren
- Status: Gestopt door apotheek
- Probleem bij het ophalen van gegevens uit Pharmacom voor patient (Mensnummer: numeriek ID): Internal Error (from server)
- Patient (Mensnummer: numeriek ID) kon niet gevonden worden in Pharmacom op basis van BSN of Mensnummer.
- Foutmelding: TDL-0003
- Foutmelding: TDL-0002
- Foutmelding: TDL-0001
- Foutmelding: GEN-0001