Veelgestelde vragen
-
nCare: Apotheek
- Foutmelding: GEN-0001
- Foutmelding: TDL-0001
- Foutmelding: TDL-0002
- Foutmelding: TDL-0003
- Patient (Mensnummer: numeriek ID) kon niet gevonden worden in Pharmacom op basis van BSN of Mensnummer.
- Probleem bij het ophalen van gegevens uit Pharmacom voor patient (Mensnummer: numeriek ID): Internal Error (from server)
- Status: Gestopt door apotheek
- Cliënt weer activeren
- Mail met open acties
- Cliënten automatisch accepteren en blokkeren
- Chatberichten activeren
- Hoe werkt de berichtenmodule?
- Er zijn geen toedieningen/medicatie zichtbaar in nCare
- Baxteromzetting uitzetten
- Wat betekent de optie ‘Informatie-uitwisseling apotheek’ bij de cliënt in nCare?
- Hoe kan ik de releasenotes van CareConnections ontvangen?
- Hoe kan ik medicatie die besteld is annuleren via nCare?
- Pharmacom / Promedico apotheken: Hoe stel ik dagelijks automatisch bijwerken in voor mijn apotheek?
- EVS: Handmatig nieuwe voorschriften verwerken door de apotheek
- Geblokkeerde of gestopte cliënt opnieuw accepteren
- Cliënt acceptatiescherm toont geboortedatum
- EVS: Recepten automatisch verwerken door de apotheek
- Status: Wacht op acceptatie door apotheek
-
de Zorgapp
- Hoe kan ik alle afspraken in mijn medewerkeragenda voltooien?
- Gebruiker logt in middels SSO (Single Sign On) en ziet geen cliënten.
- Wijzigingen worden vanuit de Zorgapp niet gesynchroniseerd
- Er worden geen clienten en afspraken geladen in de Zorgapp
- Waar kan ik de activatiecode van de Zorgapp vinden?
- Handleiding Intune Zorgapp activatiecode pushen
- Er staan geen cliënten in de tijdlijn
- Welke gegevens en periode worden getoond in de tijdlijn?
- Hoeveel cliënten kunnen er als favoriet worden gemarkeerd?
- Hoe kan ik de releasenotes van CareConnections ontvangen?
- Pincode wijzigen
- Grootte lettertype aanpassen
- Hoe kan ik cliënten als favoriet markeren?
- Hoe kan ik rapportages lezen en maken in de Zorgapp?
- Hoe kan ik metingen inzien en toevoegen in de Zorgapp?
- Hoe kan ik mijn agenda inzien en afspraken toevoegen in de Zorgapp?
- Zorgapp: PinkRoccade – Caress meting wijzigen
- Reanimatiebeleid – Ysis – MijnCaress
- Hoe wordt het bereik van de spoedzorgmedewerkers binnen de Zorgapp beperkt?
- NCF tag instellen voor de Zorgapp
- Problemen met inloggen
-
nCare: Zorgorganisatie
- Ontkoppelen SSO account
- Zorgorganisatie: Er zijn geen toedieningen/medicatie zichtbaar in nCare
- Er zijn geen toedieningen/medicatie zichtbaar in nCare
- Hoe kan ik meerdere gebruikers tegelijk importeren?
- Hoe kan ik een apotheek toevoegen aan nCare?
- Hoe kan ik de historie van de toedieningen inzien?
- Wat betekent een vraagteken in de planning?
- Melding: doublecheck heeft niet de juiste status
- Wat betekent de optie ‘Informatie-uitwisseling apotheek’ bij de cliënt in nCare?
- Melding: Log Out
- Melding: Kon de instellingen niet ophalen, probeer het opnieuw
- Pincode optie bij SSO
- Goedkeuring op de dubbele controle duurt lang
- Kan ik cliënten in bulk verhuizen naar een andere afdeling/wijk?
- Medicatielijst dubbele controle
- Welke SSO providers ondersteunen jullie?
- ECD importfout: MissingApotheekLocatieConnection: OvisApotheek 123 (agb: 02001234) is niet gebonden aan locatie 1234 (NAAM LOCATIE)
- ECD importfout: MissingBsn: MissingBsn
- ECD importfout: InvalidApotheek: Er is geen apotheek met AGB code: 12345678
- Hoe stel ik een planning in bij de cliënt in nCare web?
- Hoe kan ik de releasenotes van CareConnections ontvangen?
- Hoe geef je meerdere accounts tegelijkertijd een einddatum?
- Ik ben vergeten een medicijn af te tekenen, terwijl ik het wel heb toegediend. Kan ik dit nog wijzigen?
- Waarom staan wijzigingen niet direct in nCare om af te tekenen?
- Wat betekent de status “vervallen” of “geannuleerd” bij een dubbele controle ?
- Er zijn geen toedienlijsten zichtbaar in het noodportaal
- Melding: De tijd die gehanteerd wordt door de server (null) verschilt nogal van de tijd die op deze tablet is ingesteld.
- Autorisatie uitbreiden in nCare web en app
- Wat betekent het rode bolletje in het cliëntoverzicht?
- Opmaak noodlijsten wordt niet goed getoond?
- Hoe kan ik medicatie die besteld is annuleren via nCare?
- Hoe werkt pincode in nCare?
- Is er nog een andere mogelijk om in te loggen in nCare behalve met de twee-factor authenticatie?
- Inloginstellingen
- Rollen en rechten beheer
- Locatie beheer
- Afdelingen en wijk beheer
- Apotheek beheer
- Huisartsen beheer
- BEM instellen: Beheer beoordeling medicatie in eigen beheer
- Gebruikers beheer (aanmaken, bewerken etc)
- Cliënt toevoegen
- Cliënt toevoegen aan een secundaire afdeling
- Apotheek en huisarts wijzigen bij een cliënt
- Cliënten blokkeren
- Intoleranties en Allergieën toevoegen en bewerken
- Kan afdeling niet archiveren?
- Afdeling- en/of wijkmodus
- Hoe bestel ik medicatie in de nCare app?
- Hoe kan ik historische toedieningen zien in de nCare app?
- Toedienen in de nCare app
- Hoe zet ik medicatie klaar in de nCare App?
- Dubbele controle uitvoeren in de nCare app
- Cliëntendossier inzien in de nCare App
- Aantekeningen/bijzonderheden in de nCare app
- Waar zie ik het overzicht van alle medicatie in de app?
- Hoe vervang ik het Nedap certificaat?
- Pincode inzien met SSO
- Een cliënt krijgt eenmaal per drie dagen een fentanylpeister. Waar zie ik in de nCare app wanneer deze weer toegediend moet worden?
- Legenda iconen
- Uitleg kleuren aftekenknop
- Cliënt deblokkeren
- Releasenote: Edifact bericht aangepast om de fax te elimineren
- Releasenote: Autorisatie uitbreiden nu ook op locatie waar al rechten voor zijn
- Releasenote: Nieuwe richtlijn dubbele controle
- Hoe meld ik een apotheek aan die nog geen koppeling heeft met nCare?
- Voorwaarden synchroniseren cliënten vanuit Nedap ONS
- Geblokkeerde cliënten niet zichtbaar in apothekersportaal
- Handleiding instellen Authenticator app
- Wanneer wordt het bestelmandje groen of grijs?
- Hoe verhuis ik een cliënt?
- Hoe kan ik het wachtwoord van de noodlijsten inzien of wijzigen?
- Blokkaderedenen cliënten in nCare
- Cache nCare app verwijderen
- Nedap ONS koppeling: Mapping teams
- Toedieningen niet geregistreerd in de nCare app (iOS of Android)
- Ik heb verkeerd afgetekend, kan ik dit wijzigen, annuleren of ongedaan maken?
- Wachtwoord instellen nCare
- ECD importfout: MissingApotheek: Er is geen apotheek voor patient en/of locatie
- Is het mogelijk om meerdere email adressen in te voeren voor de back-up toedienlijsten die elke avond verzonden worden?
- Wanneer komt er een rapportage door in Nedap ONS vanuit nCare?
- Er wordt geen mail ontvangen bij nieuw account
- Monitor nCare web
- Hoe teken je een infuus of pomp in nCare af?
- Aanmelden met SSO: IsInvalidTenant
- Buurtzorg FAQ
- Zonodig medicatie
- Functionaliteiten scope nCare
-
nCare: nieuwe EVS
- Mijn nieuwe voorschrift staat dubbel in nCare, hoe komt dit?
- Hoe voeg ik standaard rondetijden toe tijdens het voorschrijven in nCare?
- Hoe kan ik de zorg mijn nieuwe voorschrift direct laten aftekenen in nCare?
- Hoe wijzig ik een rondetijd tijdens het voorschrijven in nCare?
- Waar is het veld ‘Extra doseerinformatie’ voor bedoeld tijdens het voorschrijven in nCare?
- Waar is het veld ‘Commentaar bij dit voorschrift’ voor bedoeld tijdens het voorschrijven in nCare?
- Hoe werkt het EVS in nCare?
- EVS: Handmatig nieuwe voorschriften verwerken door de apotheek
- EVS: Recepten automatisch verwerken door de apotheek