• Advies
  • Support
  • Inloggen
  • Home
  • Producten
    • nCare
    • nCare – hulpmiddelen
    • Zorgapp
    • Zorgapp – acute ongeplande zorg
    • Elektronisch voorschrijven (EVS)
    • Koppelingen
  • Dienstverlening
    • Support
    • Cursussen & Trainingen
    • Veelgestelde vragen
    • Implementatie
    • Zorg-APK
  • Voor wie
    • Apotheken
    • Jeugdzorg
    • GGZ
    • Ouderenzorg
    • Gehandicaptenzorg
  • Klantverhalen
  • Events
  • Over ons
    • Nieuws & Blog
    • Ontwikkelvisie
    • Veiligheid
    • Partners
    • Vacatures

zoeken

Handleidingen

Handleidingen

59
de Zorgapp
  • Handleiding Intune Zorgapp activatiecode pushen
  • Zorgapp documentatie: App registraties in Microsoft Azure
  • De Zorgapp
  • Nedap ONS autorisatie en SSO voor de Zorgapp
nCare: Koppeling
  • HelloID: SSO en IAM
  • Microsoft Azure: SSO en IAM
  • Okta: SSO
  • Google: SSO
  • Puur by Ecare: SSO
  • ECD koppeling: Nedap ONS
  • ECD koppeling: MijnCaress
  • ECD koppeling: Pluriform by Adapcare
  • ECD koppeling: PUUR by Ecare
  • Deeplink vanuit ECD naar nCare app
  • FarMedRx koppeling
nCare: Basis
  • Uitleg nCare web
  • Supportprocedures nCare
  • Werkafspraken apotheken
  • Interne supportprocedures nCare
  • nCare Rapportages
  • Handleiding uitleg nCare app
  • Handleiding logging nCare
  • Werkafspraken SAGO apotheken
  • Werkafspraken KZA Apotheken
  • Bewaartermijn gegevens
  • Afdeling- en/of wijkmodus
  • Hoe bestel ik medicatie in de nCare app?
  • Hoe vervang ik het Nedap certificaat?
nCare: Hulpmiddelen
  • Hoe meld ik mijn apotheek of zorgorganisatie aan voor de hulpmiddelenfunctionaliteit van nCare?
  • Zijn er kosten verbonden aan het bestellen van medische hulpmiddelen via nCare?
  • Kunnen alleen medische hulpmiddelen voor wondzorg via nCare besteld worden? 
  • Welke medische hulpmiddelen kunnen via nCare besteld worden?
  • Worden alle recepten voor het bestellen van medische hulpmiddelen naar de landelijke leveranciers doorgezet, of worden er ook nog recepten in de eigen apotheek ontvangen?
  • Bij wie kan ik als apotheker terecht voor vragen over het bestellen van medische hulpmiddelen?
  • Bij wie kan ik als zorgorganisatie terecht voor vragen over het bestellen van medische hulpmiddelen?
  • Hoe kan ik er als apotheker voor zorgen dat alle bestellingen via een landelijke leverancier verlopen?
  • Hoe ontvangt de apotheek de bestelling van medische hulpmiddelen vanuit nCare en moet ik als apotheker dan nog een verwijzing opvragen bij de hoofdbehandelaar?
  • Ontvang ik als apotheker de informatie betreffende de wond in de bestelling van medische hulpmiddelen?
  • Kan ik als apotheker de leveringsgegevens inzien van bestellingen die via een landelijke leverancier lopen?
  • Indien de levering van medische hulpmiddelen door een landelijke leverancier wordt verzonden, ziet de cliënt de naam van de apotheek dan alsnog op de declaratie staan?
  • Hoe snel kan mijn cliënt de bestelling van medische hulpmiddelen verwachten als deze door een landelijke leverancier wordt geleverd?
  • Wat als er met spoed medische hulpmiddelen geleverd moeten worden?
  • Wie betaalt de medische hulpmiddelen die via nCare worden besteld?
  • Mogen de medische hulpmiddelen ook door de eigen apotheek geleverd worden?
  • Hoe lang duurt een implementatie van medische hulpmiddelen in nCare?
  • Mag iedereen een wond registreren in nCare?
  • Mag iedereen medische hulpmiddelen bestellen via de wondmodule nCare?
  • Bij welke zorgverzekeraar moet de cliënt zijn ingeschreven om de medische hulpmiddelen die via nCare besteld zijn, te declareren?
  • Wie dient de declaratie in bij de zorgverzekeraar voor de bestelde medische hulpmiddelen?
nCare: Apotheek
  • Werkafspraken apotheken
  • Werkafspraken SAGO apotheken
  • Werkafspraken KZA Apotheken
  • FarMedRx koppeling
  • Pharmacom apotheken: Hoe stel ik dagelijks automatisch bijwerken in voor mijn apotheek?
  • Hoe verwerk ik als apotheek nieuwe voorschriften vanuit het nCare EVS?
nCare: EVS
  • Handleiding voorschrijven in nCare
  • FarMedRx koppeling
nCare: nieuwe EVS
  • Hoe maak ik een nieuw voorschrift aan in nCare?
  • Hoe verwerk ik als apotheek nieuwe voorschriften vanuit het nCare EVS?
Instructievideo's

Instructievideo's

5
de Zorgapp
  • Video: Hoe werkt de Zorgapp?
nCare: Basis (zorgorganisatie)
  • Instructievideo nCare app: wijkmodus
  • Instructievideo nCare app: afdelingsmodus
  • Instructievideo nCare app: menu
nCare: EVS
  • Handleiding voorschrijven in nCare
Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

121
de Zorgapp
  • Hoe kan ik alle afspraken in mijn medewerkeragenda voltooien?
  • Gebruiker logt in middels SSO (Single Sign On) en ziet geen cliënten.
  • Wijzigingen worden vanuit de Zorgapp niet gesynchroniseerd
  • Er worden geen clienten en afspraken geladen in de Zorgapp
  • Waar kan ik de activatiecode van de Zorgapp vinden?
  • Handleiding Intune Zorgapp activatiecode pushen
  • Er staan geen cliënten in de tijdlijn
  • Welke gegevens en periode worden getoond in de tijdlijn?
  • Hoeveel cliënten kunnen er als favoriet worden gemarkeerd?
  • Hoe kan ik de release notes van CareConnections ontvangen?
  • Pincode wijzigen
  • Grootte lettertype aanpassen
  • Hoe kan ik cliënten als favoriet markeren?
  • Hoe kan ik rapportages lezen en maken in de Zorgapp?
  • Hoe kan ik metingen inzien en toevoegen in de Zorgapp?
  • Hoe kan ik mijn agenda inzien en afspraken toevoegen in de Zorgapp?
  • Zorgapp: PinkRoccade – Caress meting wijzigen
nCare: Apotheek
  • Foutmelding: GEN-0001
  • Foutmelding: TDL-0001
  • Foutmelding: TDL-0002
  • Foutmelding: TDL-0003
  • Patient (Mensnummer: numeriek ID) kon niet gevonden worden in Pharmacom op basis van BSN of Mensnummer.
  • Probleem bij het ophalen van gegevens uit Pharmacom voor patient (Mensnummer: numeriek ID): Internal Error (from server)
  • Status: Gestopt door apotheek
  • Cliënt weer activeren
  • Mail met open acties
  • Cliënten automatisch accepteren en blokkeren
  • Chatberichten activeren
  • Hoe werkt de berichtenmodule?
  • Er zijn geen toedieningen/medicatie zichtbaar in nCare
  • Baxteromzetting uitzetten
  • Wat betekent de optie ‘Informatie-uitwisseling apotheek’ bij de cliënt in nCare?
  • Hoe kan ik de release notes van CareConnections ontvangen?
  • Hoe kan ik medicatie die besteld is annuleren via nCare?
  • Pharmacom apotheken: Hoe stel ik dagelijks automatisch bijwerken in voor mijn apotheek?
  • Hoe verwerk ik als apotheek nieuwe voorschriften vanuit het nCare EVS?
  • Geblokkeerde of gestopte cliënt opnieuw accepteren
  • Cliënt acceptatiescherm toont geboortedatum
nCare: Zorgorganisatie
  • COVID-19-vaccinatie registratie Booster
  • Ontkoppelen SSO account
  • Zorgorganisatie: Er zijn geen toedieningen/medicatie zichtbaar in nCare
  • Er zijn geen toedieningen/medicatie zichtbaar in nCare
  • Hoe kan ik meerdere gebruikers tegelijk importeren?
  • Hoe kan ik een apotheek toevoegen aan nCare?
  • Hoe kan ik de historie van de toedieningen inzien?
  • Wat betekent een vraagteken in de planning?
  • Melding: doublecheck heeft niet de juiste status
  • Wat betekent de optie ‘Informatie-uitwisseling apotheek’ bij de cliënt in nCare?
  • Melding: Log Out
  • Melding: Kon de instellingen niet ophalen, probeer het opnieuw
  • Pincode optie bij SSO
  • Goedkeuring op de dubbele controle duurt lang
  • Kan ik een batchnummer toevoegen bij een COVID-19 vaccinatie registratie?
  • Hoe werkt de anonieme aanlevering van COVID-19 vaccinaties naar het RIVM?
  • Kan ik cliënten in bulk verhuizen naar een andere afdeling/wijk?
  • Wat is de bron van de medicatielijst dubbele controle?
  • Welke SSO providers ondersteunen jullie?
  • ECD import melding: MissingApotheekLocatieConnection: OvisApotheek 123 (agb: 02001234) is niet gebonden aan locatie 1234 (NAAM LOCATIE)
  • ECD import melding: MissingBsn: MissingBsn
  • ECD import melding: InvalidApotheek: Er is geen apotheek met AGB code: 12345678
  • Hoe stel ik een planning in bij de cliënt in nCare web?
  • Hoe kan ik de release notes van CareConnections ontvangen?
  • Hoe geef je meerdere accounts tegelijkertijd een einddatum?
  • Ik ben vergeten een medicijn af te tekenen, terwijl ik het wel heb toegediend. Kan ik dit nog wijzigen?
  • Waarom staan wijzigingen niet direct in nCare om af te tekenen?
  • Wat betekent de status “vervallen” of “geannuleerd” bij een dubbele controle ?
  • Er zijn geen toedienlijsten zichtbaar in het noodportaal
  • Melding: De tijd die gehanteerd wordt door de server (null) verschilt nogal van de tijd die op deze tablet is ingesteld.
  • Autorisatie uitbreiden in nCare web en app
  • Wat betekent het rode bolletje in het cliëntoverzicht?
  • Opmaak noodlijsten wordt niet goed getoond?
  • Hoe kan ik medicatie die besteld is annuleren via nCare?
  • Hoe werkt pincode in nCare?
  • Is er nog een andere mogelijk om in te loggen in nCare behalve met de twee-factor authenticatie?
  • Inloginstellingen
  • Rollen en rechten beheer
  • Locatie beheer
  • Afdelingen en wijk beheer
  • Apotheek beheer
  • Huisartsen beheer
  • Beheer beoordeling medicatie in eigen beheer (BEM)
  • Gebruikers beheer (aanmaken, bewerken etc)
  • Cliënt toevoegen
  • Cliënt toevoegen aan een secundaire afdeling
  • Apotheek en huisarts wijzigen bij een cliënt
  • Cliënt blokkeren
  • Intoleranties en Allergieën toevoegen en bewerken
  • Kan afdeling niet archiveren?
  • Afdeling- en/of wijkmodus
  • Hoe bestel ik medicatie in de nCare app?
  • Hoe kan ik historische toedieningen zien in de nCare App?
  • Toedienen in de nCare app
  • Hoe zet ik medicatie klaar in de nCare App?
  • Dubbele controle uitvoeren in de nCare App
  • Cliëntendossier inzien in de nCare App
  • Aantekeningen/bijzonderheden in de nCare App
  • Waar zie ik het overzicht van alle medicatie in de App?
  • Hoe zet ik medicatie klaar in de APP?
  • Hoe vervang ik het Nedap certificaat?
  • Pincode inzien met SSO
  • Het scannen van het baxterzakje werkt niet?
  • Hoe werkt de berichtenmodule met de apotheek?
  • Dubbele controle uitvoeren in nCare web
  • Ik kan niet inloggen in het noodportaal met SSO?
  • Een cliënt krijgt eenmaal per drie dagen een fentanylpeister. Waar zie ik in de nCare app wanneer deze weer toegediend moet worden?
  • Legenda iconen
  • Uitleg kleuren aftekenknop
  • Cliënt deblokkeren
  • Releasenote: Edifact bericht aangepast om de fax te elimineren
  • Releasenote: Autorisatie uitbreiden nu ook op locatie waar al rechten voor zijn
  • Releasenote: Nieuwe richtlijn dubbele controle
  • Hoe meld ik een apotheek aan die nog geen koppeling heeft met nCare?
nCare: Hulpmiddelen
  • Hulpmiddelen
nCare: nieuwe EVS
  • Mijn nieuwe voorschrift staat dubbel in nCare, hoe komt dit?
  • Hoe voeg ik standaard rondetijden toe tijdens het voorschrijven in nCare?
  • Hoe kan ik de zorg mijn nieuwe voorschrift direct laten aftekenen in nCare?
  • Hoe wijzig ik een rondetijd tijdens het voorschrijven in nCare?
  • Waar is het veld ‘Extra doseerinformatie’ voor bedoeld tijdens het voorschrijven in nCare?
  • Waar is het veld ‘Commentaar bij dit voorschrift’ voor bedoeld tijdens het voorschrijven in nCare?
  • Hoe maak ik een nieuw voorschrift aan in nCare?
  • Hoe verwerk ik als apotheek nieuwe voorschriften vanuit het nCare EVS?
  • Home
  • Uitleg
  • Handleidingen
  • nCare: Basis

nCare: Basis

  • Uitleg nCare web
  • Supportprocedures nCare
  • Werkafspraken apotheken
  • Interne supportprocedures nCare
  • nCare Rapportages
  • Handleiding uitleg nCare app
  • Handleiding logging nCare
  • Werkafspraken SAGO apotheken
  • Werkafspraken KZA Apotheken
  • Bewaartermijn gegevens
  • Afdeling- en/of wijkmodus
  • Hoe bestel ik medicatie in de nCare app?
  • Hoe vervang ik het Nedap certificaat?

Contactgevens

Fokkerstraat 2
3833 LD Leusden

Klantomgeving
020 - 26 18 992

Onze Apps

  • nCare
  • ZorgApp

Hulp

  • Product Advies
  • Support

Branches

  • Gehandicaptenzorg
  • Apotheken
  • Jeugdzorg
  • GGZ
  • Ouderenzorg

Organisatie

  • Trainingen & Advies
  • Klantverhalen
  • Blog
  • Vacatures
  • Evenementen
  • Over ons

Download de App

icon-apple-storeicon-google-store

Zusterorganisatie

logo-ncare
  • KvK 62033425
  • Algemene Voorwaarden
  • Cookieverklaring
  • Privacyverklaring
Copyright © 2023 CareConnections
Beleef meer dankzij cookies

We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat we je de beste gebruikerservaring op onze website kunnen bieden. Met behulp van deze cookies zijn wij onder andere in staat om de site te kunnen analyseren, het gebruiksgemak te verbeteren en jou de meest relevante informatie te kunnen tonen.

Jouw cookie instellingen

Functioneel: Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Statistieken: Met deze cookies verbeteren we onze website en daarmee jouw ervaring!

Marketing: Worden gebruikt om je relevantere advertenties aan te kunnen bieden op platformen van derde partijen.

Lees hoe we met privacy en cookies omgaan.

Selectie opslaan
Voorkeuren instellen Alleen noodzakelijk toestaan Alle cookies toestaan