Handleidingen
de Zorgapp
- Handleiding Intune Zorgapp activatiecode pushen
- Zorgapp documentatie: App registraties in Microsoft Azure
- De Zorgapp
- Nedap ONS autorisatie en SSO voor de Zorgapp
- HelloID: SSO en IAM
- Microsoft Azure: SSO en IAM
- Okta: SSO
- Google: SSO
- Puur by Ecare: SSO
- ECD koppeling: Nedap ONS
- ECD koppeling: MijnCaress
- ECD koppeling: Pluriform by Adapcare
- ECD koppeling: PUUR by Ecare
- Deeplink vanuit ECD naar nCare app
- FarMedRx koppeling
- ECD koppeling: Nedap ONS – Medewerkers
- ECD koppeling: Nedap ONS – SSO – Beschikbaar zomer 2023
- Uitleg nCare web
- Supportprocedures nCare
- Werkafspraken apotheken
- Interne supportprocedures nCare
- nCare Rapportages
- Handleiding uitleg nCare app
- Handleiding logging nCare
- Werkafspraken SAGO apotheken
- Werkafspraken KZA Apotheken
- Bewaartermijn gegevens
- Afdeling- en/of wijkmodus
- Hoe bestel ik medicatie in de nCare app?
- Hoe vervang ik het Nedap certificaat?
- Hoe meld ik mijn apotheek of zorgorganisatie aan voor de hulpmiddelenfunctionaliteit van nCare?
- Zijn er kosten verbonden aan het bestellen van medische hulpmiddelen via nCare?
- Kunnen alleen medische hulpmiddelen voor wondzorg via nCare besteld worden?
- Welke medische hulpmiddelen kunnen via nCare besteld worden?
- Worden alle recepten voor het bestellen van medische hulpmiddelen naar de landelijke leveranciers doorgezet, of worden er ook nog recepten in de eigen apotheek ontvangen?
- Bij wie kan ik als apotheker terecht voor vragen over het bestellen van medische hulpmiddelen?
- Bij wie kan ik als zorgorganisatie terecht voor vragen over het bestellen van medische hulpmiddelen?
- Hoe kan ik er als apotheker voor zorgen dat alle bestellingen via een landelijke leverancier verlopen?
- Hoe ontvangt de apotheek de bestelling van medische hulpmiddelen vanuit nCare en moet ik als apotheker dan nog een verwijzing opvragen bij de hoofdbehandelaar?
- Ontvang ik als apotheker de informatie betreffende de wond in de bestelling van medische hulpmiddelen?
- Kan ik als apotheker de leveringsgegevens inzien van bestellingen die via een landelijke leverancier lopen?
- Indien de levering van medische hulpmiddelen door een landelijke leverancier wordt verzonden, ziet de cliënt de naam van de apotheek dan alsnog op de declaratie staan?
- Hoe snel kan mijn cliënt de bestelling van medische hulpmiddelen verwachten als deze door een landelijke leverancier wordt geleverd?
- Wat als er met spoed medische hulpmiddelen geleverd moeten worden?
- Wie betaalt de medische hulpmiddelen die via nCare worden besteld?
- Mogen de medische hulpmiddelen ook door de eigen apotheek geleverd worden?
- Hoe lang duurt een implementatie van medische hulpmiddelen in nCare?
- Mag iedereen een wond registreren in nCare?
- Mag iedereen medische hulpmiddelen bestellen via de wondmodule nCare?
- Bij welke zorgverzekeraar moet de cliënt zijn ingeschreven om de medische hulpmiddelen die via nCare besteld zijn, te declareren?
- Wie dient de declaratie in bij de zorgverzekeraar voor de bestelde medische hulpmiddelen?
- Cliënten automatisch accepteren en blokkeren
- Er zijn geen toedieningen/medicatie zichtbaar in nCare
- Werkafspraken apotheken
- Werkafspraken SAGO apotheken
- Werkafspraken KZA Apotheken
- FarMedRx koppeling
- Pharmacom apotheken: Hoe stel ik dagelijks automatisch bijwerken in voor mijn apotheek?
- Hoe verwerk ik handmatig als apotheek nieuwe voorschriften vanuit het nCare EVS?
- EVS: Recepten automatisch verwerken
- Handleiding Apotheekportaal