nCare: Apotheek
- Foutmelding: GEN-0001
- Foutmelding: TDL-0001
- Foutmelding: TDL-0002
- Foutmelding: TDL-0003
- Patient (Mensnummer: numeriek ID) kon niet gevonden worden in Pharmacom op basis van BSN of Mensnummer.
- Probleem bij het ophalen van gegevens uit Pharmacom voor patient (Mensnummer: numeriek ID): Internal Error (from server)
- Status: Gestopt door apotheek
- Cliënt weer activeren
- Mail met open acties
- Cliënten automatisch accepteren en blokkeren
- Chatberichten activeren
- Hoe werkt de berichtenmodule?
- Er zijn geen toedieningen/medicatie zichtbaar in nCare
- Baxteromzetting uitzetten
- Wat betekent de optie ‘Informatie-uitwisseling apotheek’ bij de cliënt in nCare?
- Hoe kan ik de releasenotes van CareConnections ontvangen?
- Hoe kan ik medicatie die besteld is annuleren via nCare?
- Pharmacom / Promedico apotheken: Hoe stel ik dagelijks automatisch bijwerken in voor mijn apotheek?
- EVS: Handmatig nieuwe voorschriften verwerken door de apotheek
- Geblokkeerde of gestopte cliënt opnieuw accepteren
- Cliënt acceptatiescherm toont geboortedatum
- EVS: Recepten automatisch verwerken door de apotheek
- Status: Wacht op acceptatie door apotheek