CareConnections support

Het gemiddelde aantal support-calls op een dag schommelt rond de 15, bij ca. 90.000 gebruikers. Dit lage aantal vragen komt voort uit onze motivatie om uit te blinken in wat we doen. We streven ernaar zo min mogelijk support te hoeven leveren. We besteden onze tijd liever aan het doorontwikkelen van onze producten, en aan het proactief helpen van onze klanten, dan aan het oplossen van fouten.

Eenvoudig direct online te regelen

Hebben klanten, ondanks de zorg die wij besteden aan het voorkómen ervan, toch een melding? Dan kunnen zij voor een technisch probleem terecht bij status.careconnections.nl.

Ook kunnen beheerders een melding maken via ons klantportaal. Daar hebben zij inzicht in de historie en in hun dossier.

Voor nCare ETDR hebben we een noodportaal waar zorgmedewerkers kunnen inloggen. Is er een probleem met ons platform? Dan kunnen zij toch doorwerken.

Direct aan de slag:

Zorgmedewerkster bekijkt nCare app

Uitleg en support over zorgtechnologie

We helpen graag met alle vragen rondom het gebruik van onze services, diensten en app’s. Heb je een vraag? Bekijk hieronder de mogelijkheden.

Icoon uitleg en veelgestelde vragen

Uitleg & Veelgestelde vragen

Uitgebreide uitleg en veelgestelde vragen.

Lees meer
Icoon direct een ticket aanmaken

Direct een ticket aanmaken

Beheerders kunnen gemakkelijk een supportticket aanmaken. Op werkdagen heb je binnen één uur reactie.

Lees meer
Icoon release notes

Release notes

Versterk jouw zorginhoudelijke aanbod aan zorginstelling of thuiszorgorganisatie. En bespaar tijd en geld. NCare levert je veel gemak op!

Lees meer

Contact met CareConnections support

Support staat klaar voor alle vragen rondom het gebruik van onze app’s. Heb je een vraag? Stel het via ons klantportaal.