2.2.124

Reisbeweging als indirecte afspraak in MijnCaress

Vanuit de Zorgapp is het mogelijk om nu de reisbewegingen als indirecte afspraken aan te maken.

Om de reisbewegingen vanuit de Zorgapp in MijnCaress aan te maken moet eerst een tweetal zaken worden aangemaakt, namelijk bij ‘indirecte afspraak’ een tag toevoegen een aan bestaande/nieuwe ‘type afspraak’.

In de Zorgapp worden namelijk ‘Dienstreizen’ en ‘Woon-werk reizen’ berekend. Om dit onder de juiste benaming in MijnCaress te kunnen zetten moet er een ‘tag’ worden gezet achter het type afspraak die jullie als organisatie hiervoor willen gebruiken.

Zie als voorbeeld hieronder:
Ik heb hier twee type afspraken gemaand ‘Reistijd’ en daar heb ik als tekst [DR] en [WW] er achter gezet. Hierdoor weet de Zorgapp dat het type afspraak met de tag [DR] een dienstreis is en met de tag [WW] een woon-werk reistijd.

Staan deze tags niet gevuld als tekst bij een type afspraak dan kan de Zorgapp geen reisbewegingen als indirecte afspraken in MijnCaress zetten.

Hoe werkt het

Vanuit de Zorgapp is het mogelijk om nu de reisbewegingen als indirecte afspraken aan te maken.

Om de reisbewegingen vanuit de Zorgapp in MijnCaress aan te maken moet eerst een tweetal zaken worden aangemaakt, namelijk bij ‘indirecte afspraak’ een tag toevoegen een aan bestaande/nieuwe ‘type afspraak’.

In de Zorgapp worden namelijk ‘Dienstreizen’ en ‘Woon-werk reizen’ berekend. Om dit onder de juiste benaming in MijnCaress te kunnen zetten moet er een ‘tag’ worden gezet achter het type afspraak die jullie als organisatie hiervoor willen gebruiken.

Zie als voorbeeld hieronder:
Ik heb hier twee type afspraken gemaand ‘Reistijd’ en daar heb ik als tekst [DR] en [WW] er achter gezet. Hierdoor weet de Zorgapp dat het type afspraak met de tag [DR] een dienstreis is en met de tag [WW] een woon-werk reistijd.

Staan deze tags niet gevuld als tekst bij een type afspraak dan kan de Zorgapp geen reisbewegingen als indirecte afspraken in MijnCaress zetten.

Geen nieuwe afspraken na Dag afsluiten

Wanneer de dag is afgesloten is het niet meer mogelijk om afspraken toe te voegen aan je dag.
Wanneer je na het Dag afsluiten op het de + knop in de Zorgapp drukt krijg je de volgende melding te zien:

“Je kan geen afspraken meer toevoegen, je dag is al definitief’

Deze aanpassing voorkomt fouten in de registratie wanneer na het afsluiten van de dag er toch nog afspraken werden toegevoegd.

2.2.121

Agenda

Het vinkje bij afspraken was soms visueel niet zichtbaar waardoor het voor eindgebruikers leek dat de bewuste afspraak niet voltooid was.
In deze versie is dit verholpen en blijft het vinkje staan nadat de afspraak voltooid is.

2.2.120

Notities

Een veel gehoorde wens is nu realiteit, het is namelijk mogelijk om voortaan notities vast te leggen via de Zorgapp.

Aanleiding
Zorgmedewerker hebben hun hoofd en handen vol met alle werkzaamheden die zij verrichten voor hun cliënten. Om goede zorg te verlenen wil een zorgmedewerker met volle focus er voor de client zijn. Om gefocust te zien wil je rust en ruimte in je hoofd hebben. Door het mogelijk te maken dat acties/aantekeningen snel en gemakkelijk kunnen worden vastgelegd, kan een zorgmedewerker deze informatie uit het hoofd zetten en zijn/haar aandacht richten op de client.

Hoe werkt het?
Als zorgmedewerker heb ik de Zorgapp open en ben ik ingelogd.
In de Zorgapp zie ik een icoon voor ‘Notities’
Ik druk op het icoon en er verschijnt een scherm.
In dit scherm zie ik alle notities die al zijn vastgelegd.
Onderin het scherm zie ik een +icoon
Ik druk op het +icoon, hierdoor opent een nieuwe notitie en komt meteen mijn toetsenbalk tevoorschijn zodat ik kan gaan schrijven.
Tijdens mijn telefonische overleg, typ ik mee met alles wat ik wil vastleggen.
Wanneer ik klaar ben kies voor ik voor ‘vinkje’ bovenin het scherm van mijn nieuwe notitie.
Ik ben nu weer terug in het overzicht met alle notities en zie daar ook bovenaan mijn nieuwe notitie staan.

Hoe krijg ik dit voor mijn organisatie?
Wil je dit onderdeel activeren voor jou organisatie? Laat het ons weten via het klantenportaal.

Plannen

Omaha plannen
Omaha plannen zijn vanaf deze versie mogelijk in de Zorgapp voor MijnCaress.

Nanda Nic Noc plannen
Nanda Nic Noc plannen zijn vanaf deze versie mogelijk in de Zorgapp voor MijnCaress.

2.2.116

Verbeteringen

Adres
Het adres kon niet verwijderd worden uit directe afspraken, dit is opgelost en nu wel mogelijk.
Ook wordt het adres automatisch gevuld bij de client wanneer je een afspraak maakt via MijnCaress en deze bekijkt in de Zorgapp.

2.2.112

Verbeteringen

Adres
Vanaf deze versie wordt ook het adres gevuld in de Zorgapp, bij afspraken die gemaakt zijn in MijnCaress.

Producten
Vanaf nu zie je alleen producten die zijn toegekend aan een Organisatie Eenheid.
Selecteer een Organisatie Eenheid bij een directe afspraak en je zal alleen de toegekende producten zien.

Organisatie Eenheden
Vanaf nu zie je alleen de Organisatie Eenheden waarop je inzetbaar bent.

2.2.109

Verbeteringen

Bewerken rapportages
Het is vanaf nu mogelijk tot twee uur terug de geschreven rapportages te bewerken in de Zorgapp.

Vragenlijsten
In de Zorgapp heb je nu toegang tot de vragenlijsten van de client. Deze zijn te vinden in het ‘Overzicht’ tabje onder ‘Vragenlijsten’.
Alleen de laatst ingevulde vragenlijsten van de afgelopen twee jaar worden getoond.

Spraak naar tekst
De Zorgapp heeft nu ook een koppeling met de spraak naar tekst module van NotuBiz.

2.2.105

Verbeteringen

Algemeen
Er zijn verschillende kleine verbeteringen doorgevoerd en bugs opgelost.

  • Wanneer je kiest voor wijzigen afspraak in de agenda blijven de velden adres en onderwerp gevuld.

2.2.100

Verbeteringen

Algemeen
Er zijn verschillende kleine verbeteringen doorgevoerd en bugs opgelost.

  • Tijdslijn laadt weer de informatie van zowel de agenda als de favoriete cliënten.
  • Wanneer je een afspraak aanmaakt wordt het scherm niet meer gevuld met gegevens van de vorige afspraak.
  • App loopt niet meer vast bij navigeren van de medewerker agenda naar de clientagenda.
  • Reistijd wordt weer verwijderd als dit staat ingesteld.
  • Laad problemen van de agenda zijn verholpen.
  • Soms verscheen er een witte pagina wanneer je naar de cliëntenlijst ging, dit is nu verholpen.

2.2.92

Verbeteringen

Agenda
Het is nu mogelijk om directe en indirecte afspraken toe te voegen aan de agenda en hierop acties uit te voeren.

Performance
In deze versie is het opstarten van de Zorgapp sneller geworden.

IQ Messenger
De Zorgapp heeft een nieuwe koppeling met IQ Messenger.
Het is nu mogelijk om vanuit de IQ Messenger applicatie het cliëntendossier in de Zorgapp te openen. Voor meer informatie kan je contact opnemen via het klantportaal

Algemeen
Er zijn verschillende kleine verbeteringen doorgevoerd en bugs opgelost.
– Kenmerken kunnen worden meegeven aan een rapportage.
– Namen contactpersonen worden getoond op de juiste manier.
– Zorgplannen staan niet dubbel na aanpassen.
– Het laden van de tijdslijn werkt weer zoals het hoort.

2.2.64

Verbeteringen

Local cache
We zijn op een slimmere manier informatie gaan cachen zodat je nog sneller de informatie in de app naar voren kan halen.

Algemeen
Er zijn verschillende kleine verbeteringen doorgevoerd en bugs opgelost.
– Spraakgestuurd stopt niet meer na 15 maar pas als je 15 sec stil bent geweest of op de knop hebt gedrukt
– Het scherm liep soms vast bij favorieten maken clienten na meer dan 15 min inactiviteit
– Scherm activatiecode is groter gemaakt
– Cache in de service is versneld
– Bug in het scherm rechten uitdelen voor de app Eva! is de opgelost

2.2.45 Service update

Verbeteringen

Snellere manier van tonen van informatie in de app
We zijn op een slimmere manier informatie gaan opslaan in de Zorgapp. Dit is een technische aanpassing die de snelheid van het laden van informatie verhoogt.

Algemeen
Er zijn verschillende kleine verbeteringen doorgevoerd en bugs opgelost.
– Spraakgestuurd rapporteren stopt niet meer na 15 maar pas als je 15 sec stil bent geweest of op de knop heb gedrukt.
– Cache in de CareConnections infrastructuur is versneld.

2.2.45

Verbeteringen

Algemeen
Er zijn verschillende snelheidsverbeteringen doorgevoerd en kleine bugs opgelost.

2.2.38

Verbeteringen

Koppeling MijnCaress
Via de Zorgapp is het nu mogelijk om een koppeling met MijnCaress van PinkRoccade te leggen.
De volgende onderdelen zijn hierin mogelijk:

– SSO koppeling
– Cliënten autorisatie ophalen
– Client details

  • NAW gegevens
  • Telefoonnummer
  • Mailadres
  • Contactpersonen
  • Reanimatiegegevens

– Zorgplan

  • Lezen
  • Rapporteren op het zorgplan

– Rapportages

  • Lezen
  • Schrijven

Begin met typen en druk op enter om te zoeken